سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تا قیامت...
یکشنبه 88/9/8

من میگم بهم نگا کن

                         تومیگی که جون فدا کن

                                                      من میگم چشات قشنگه

                                                                                    تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره

                       تو میگی که خیلی دیره

                                                       من میگم چشماتو وا کن

                                                                                 تومیگی منو رها کن
من میگم فلبمو نشکن

                       تو میگی من میشکنم؟من؟

                                                       من میگم دلم رو بردی

                                                                              تو میگی به من سپردی؟
من میگم دلم شکسته است

                          تومیگی خوب میشه خسته است

                                                         من میگم بمون همیشه

                                                                                     تومیگی ببین نمیشه!
من میگم تنهام میذاری

                         تو میگی طاقت نداری؟

                                                     من میگم تنهایی سخته

                                                                                تو میگی این دست بخته
من میگم خدا به همرات

                          تومیگی چه تلخه حرفات

                                                       من میگم که تا قیامت

                                                                                برو زیبا به سلامت...

من میگم که تا قیامت

                            برو زیبا به سلامت...

 

                                                      

مریم حیدر زاده (شاعر نابینا)


ارسال شده توسط مهرانا در ساعت 4:25 عصر | نظر
آخرین مطالب ارسالی
فقط عشق